Over ATC
Tafeltennis is voor jong en oud, mannen en vrouwen, de meest validen en de minder validen. En dat maakt tafeltennis tevens tot de grootste en populairste individuele sport ter wereld!
Toch trekken de spelers gezamenlijk op en trainen en strijden zij in teams zoals competitieteams, landenteams, bekerteams. Toernooien omvatten vele individuele wedstrijden tegen poules van verschillende tegenstanders. Tafeltennis is bij uitstek een recreatieve sport. Dat allemaal maakt tafeltennis ook een sociale sport, wat een hoop gezelligheid met zich mee brengt.U komt bij ons sportieve mensen tegen, van allerlei allooi. Oftewel, u bent in interessant en goed gezelschap.
Alleen beginnen is moeilijk, daarom staat de Almeerse TafeltennisClub klaar haar leden op te leiden en te trainen. Meld je aan bij één van onze trainers of kom eens langs in ons clubgebouw ATC Meerblauw om een balletje mee te slaan. Je kunt dat bij ons drie keer geheel vrijblijvend doen. Tafeltennis bij ATC is dus gemakkelijk, we zijn bijna alle dagen open.
Wil je bewegen of heb je zin in sport, dan is tafeltennis een van de meest voor de hand liggende opties. Doen dus!